Deck MDS 454 - wymiana pasków
- Zaloguj Zarejestruj się by odpowiadać
Nabyłem MDS 454, które chyba nie było używane prawie w ogóle, a jeśli to krótko na początku. Efektem jest przyklejenie się paska do koła zamachowego. Jak jest z montażem nowego paska, dużo odkręcania, czy zwrócić na coś szczególną uwagę?
Na pasek od licznika nie muszę uważać bo był pęknięty :)
Specjalnie to ci nie ułatwi naprawy, nie ciesz się :)
Pozdrawiam
Grzesiek
A koło zamachowe do czego jest zamocowane na tej płycie środkowej, razem z płytą zejfzie, czy jeszcze coś tam trzeba odkręcić?
A koło zamachowe do czego jest zamocowane na tej płycie środkowej, razem z płytą zejfzie, czy jeszcze coś tam trzeba odkręcić?
Co za nerwowy palec! Tyle postów nałoiłeś. Koło zamachowe do niczego nie jest przymocowane bo gdyby było nie byłoby kołem zamachowym. Jedna jego strona - zakończona długą osią tkwi w mosiężnej tulei, z drugiej strony wspiera się na czymś w rodzaju wkrętu z tworzywa sztucznego.
Pozdrawiam
Grzesiek
Dzięki, właśnie o to mi chodziło.
A palec nie jest taki nerwowy :) Nie zamieszczało posta tylko info że przepraszamy za błąd itp.
To wtedy nie wysyła się ponownie posta bo znowu wychodzi to co wychodzi. Ale do rzeczy - będziesz to składał to daj znać :)
Pozdrawiam
Grzesiek
Paski wymienione, nie ma tragedi. Widać że nikt nie grzebał w tym magnetofonie. Teraz następny temat, który był poruszany, więc posprawdzam jeszcze - wywala po paru sekundach. W MDS 456 mam już to opanowane, ale tam mechanicznie to jest :)
--------------
W międzyczasie rozebrałem, na magnesie jest czerwona kropka, czy to jest istotne jak jest na kole przyklejony?
czy to jest istotne jak jest na kole przyklejony?
Nie. Widzę że zębatka przewijania/dowijania niebezpiecznie zmieniła kolor.
Pozdrawiam
Grzesiek
Niestety sporo rozkręcania. Najwygodniej (chyba to jedyna opcja) wyjąć mechanizm, odkręcić tylną płytę z elektromagnesami, potem płytę środkową z silnikiem i można wymieniać. Przy wyciąganiu mechanizmu uważać na pasek napędu licznika.
Pozdrawiam
Grzesiek