Stop dewastacji!
- Zaloguj Zarejestruj się by odpowiadać
No niby tak, ale to już nie będzie Unitra ;)
A jak do Radmora włożysz inne moduły to już nie będzie to Radmor.
Trochę niektórzy przesadzają z tymi kiepskimi modułami w Radmorach i tu zgadzam się z marcinem, nie odpowiada brzmienie kup sobie inny sprzęt.
Jak bym chciał oglądać Marantz'a czy Revox'a, to by ...mnie tu nie było. :-)Zamiast podrasowywać Radmora lepiej kupić coś z wyższej półki, Marantz, Sansui, Revox.
Radmoryna wlazła mi w oczy, gdy ją pierwszy raz zobaczyłem któregoś wieczoru w sklepie ZURiT, za szybą (Sopot, 20 Października dziś Niepodległości, vis'a vis CPN).
No skoro Radmor to trzeba go zaakceptować takim jaki jest. Również zgadzam się z Marianem. Zmiany w środku to de facto oszukiwanie samego siebie. Z wierzchu Radmor ale w środku już nie.
Każdy jednak ma prawo robić ze swoim sprzętem co zechce. Ja dla siebie wybrałem kompromisowe rozwiązanie czyli mam kilka Radmorów bez ulepszeń oraz kilka sprzętów z wyższej półki.
"Każdemu wolno robić ze swoim sprzętem..."
https://www.olx.pl/oferta/2-kolumny-glosniki-unitra-zg-40c-350w-...
Niech sobie to teraz wsadzi w kewlar.
Modyfikacje elektroniki - tak, pod jednym warunkiem: że są sensowne i poprawiaja parametry urządzenia, więc żadnych TDA1524.
Jako że Radmory mają konstrukcję modułową, to takie modyfikacje są jak najbardziej celowe i nie prowadzą do trwałej - nieodwracalnej - zmiany, więc jeśli ktoś znowu zechce mieć egzemplarz muzealny, to po prostu włoży oryginalne moduły.
Radmory mają tak archaiczne tory p.cz FM i stereodekoder, że ich wymiana jest wręcz wskazana, a poprawa parametrów jest wyraźna nawet na "głuche ucho"
Co do TDA-1524 jego parametry nie są wysokich lotów i tu się zgadzam ale jako ciekawostkę mogę podać że w DSH-505 jest własnie taka kość w przedwzmacniaczu (jego wcześniejsza wersja TCA-5550) i jakoś to brzmi !
Doskonały przykład garażowca. Konstruktor tego unikatu zapewne jest fanem programu "Garaż marzeń".
Niby normalne CC a widok 2 kolesi w Porsche Cayene na światłach jak zostają z tyłu - bezcenne :).
Tak samo może być z polskim audio :)
Sam mam CC 900,takie szybkie to ono nie jest, no może parę golfów dostało w skórę, ale do Cayenne to bym nie startował;) Zwłaszcza do 4,8 Turbo S.
Niby normalne CC a widok 2 kolesi w Porsche Cayene na światłach jak zostają z tyłu - bezcenne :).
Tak samo może być z polskim audio :)Sam mam CC 900,takie szybkie to ono nie jest, no może parę golfów dostało w skórę, ale do Cayenne to bym nie startował;) Zwłaszcza do 4,8 Turbo S.
:) Tyle że ja mam 1248 ccm, 6 biegową skrzynię, odelżone koło zamachowe, wydech 4-2-1 i większy dolot :). Dopóki "klepię" wszystkie auta do klasy IV tej ( 2000 ccm bez turbo ) to jeszcze nei daję ostrych wałków i ekumastera :) ( silnik służy już 3 sezon ).
Zawias i opony jeszcze bardziej profesjonalny od silnika. Auto ma tylko co niezbędne - bez zbędnego "balastu" :).
Sorki za off top, ale sam mnie "podpuściłeś" :)
Więc moze z radmorem tez tak można :) ;).
- « pierwsza
- ‹ poprzednia
- …
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- …
- następna ›
- ostatnia »
No niby tak, ale to już nie będzie Unitra ;) a na dodatek zaskoczenie dobrym brzmieniem a wyglądem "zwykłego" Radmora czy Merkurego - bezcenne :).
Taki mały off top - to tak jak ja zaskakuje w rally sprintach moim CC samochody japońskie ( jak ja to nazywam aut - "pryszczatych i wściekłych" - bo niestety nieszybkich :) , wszelkie hondy civic, czy mitsubishi colty do 1400 ccm ). Nie chciałem poruszać tego tematu, ale odnosnie tuningu i osiągów samo się nasuwa. Niby normalne CC a widok 2 kolesi w Porsche Cayene na światłach jak zostają z tyłu - bezcenne :).
Tak samo może być z polskim audio :)
Pozdrawiam poszukiwaczy nowych brzmień