Adam - koszyk nie łączy, jak to naprawić? - Macie jakiś sprawdzony sposób?
- Zaloguj Zarejestruj się by odpowiadać
W moim adamie słabo było słychać prawy kanał. Nie mogłem dojść co to, wymieniłem kable, regulowałem ramię, a wreszcie znalazłem! :) Koszyk słabo trzyma się ramienia i nie łączy odpowiednio z tymi styczkami, przez to również słychać trochę buczenie w głośnikach. Sposób mocowania koszyka do ramienia jest wg. mnie słabo przemyślany. W moim egzemplażu koszyk kiwa się na boki i właśnie nie łączy. Czy macie jakiś sprawdzony sposób na to? Z góry dzięki za posty.
Tak pisząc koszyk właśnie o tym myślałem.
I w którym miejscu tobie się to rusza, jak kończy się to ramię jako taka rurka i wchodzi do takij jakby gubszej tulejki (ta z kabrami jakby z 1cm szerokośći) czy midzy tą tulejką, aheadshellem jako tym płaskim elementem?
jak kończy się ramie, i w tą rurkę ramienia wchodzi tulejka z koszyka.
To pewnie nie masz śrubki. Od spodu ramienia powinna być wkręcona mała śrubka, jeżeli jej nie ma to masz odpowiedź, możliwe, że jest niedokręcona. Śrubka nie jest nadzwyczajna gwint około 2mm długości, średnocę widzisz, łepek musi być większy niż dziurka.
to się trzyma dobrze, śrubkę mam i przykręconą mocno, nie łączy koszyk, on wchodzi w to, jakby gniazdo.
Ta blacha z tym pierścieniem? To powinno być rozklepane, jeżeli tobie lata o to, to ja bym to skleił po prostu na przykład AUTOWELDem.
No to tak na moje oko to mi wygląda na to, że to gniazdo nie trzyma. Aluminiowy pierścień jest nasuwany na to mosiężne gniazdo, a sama głowica jest mocowana tak, że się ją wsuwa i przekręca (jak żarówka bagnetowa, tam z głowicy powinny wystawać takie dwa "pypcie"). Tak na moje oko to ten pierścień powinien głębiej nachodzić na ten mosiądz i może to dlatego nie trzyma, albo ktoś nie "przekręcił głowicy". Jeżeli ta głowica jest po prostu wsunięta, to masz odpowiedź, jeżeli po przekręceniu ona dalej lata (przy założeniu, że te dwa "pypcie" nie są zniszczone), to możliwe, że moje dziwne podejrzenie, że ten amosiężny środek nie powinien tyle wystawać z tego aluminium, ale nie wiem co powinno być przesunięte wzgędem czego, odkręć tą śrubkę, o której pisałem wcześniej i zobacz, czy można bardziej nasunąć pierścień na gniazdo, czy bardziej wsunąć gniazdo. Najbardziej podejrzne to jest dla mnie, bo nie sądze, żebyś tego nie przekęcił i sądze, że ten pierścień nie ściska tego gniazda jak trzeba i ono po prostu nie trzyma jak należy. UWAŻAJ, bo ten aluminiowy pierścień jest podpisany jako nakrętka i możliwe, że to trzeba nie przesuwać, tylko "nakręcać", zanim zaczniesz przesuwa sprawdź czy to nie ma gwintu wewnątrz i czy się nie kręci (gwint powinien być widocznyprzez tą szparkę w tym mosiądzu, niestety nie ma napisane w serwisówce co jak się rozbiera).
Kurczę, zasłania trochę napis na zdjęciu, ale jest w dwustu procentach pewne, że urwany jest taki mały bolczyk, który ma wchodzić w nacięcie w tym mosiądzu. I to jest cała przyczyna. Trza zmienić głowicę i po kłopocie.
Masz na myśli headschel, do którego przykręcona jest wkładka, czy co dokładnie?
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy Mercedesa, a Polacy Unitrę
http://mercedes.phorum.pl/index.php