Jak otworzyć silnik
- Zaloguj Zarejestruj się by odpowiadać
Witam.
Silnik od Klaudi RMS 801 wyciągnięty i nasmarowany WD40 podłączony działał, niestety spadł ze stolika na ziemie i brak reakcji. Jak otworzyć silnik jest metoda? Jeszcze mam jedno pytanie jak ten silnik działa chodzi o podłączenie. Podłączyłem plus do jednego pinu a minus do masy, a trzeci pin co to ?
Jeśli upadł to zapewne pękł magnetyczny pierścień w silniczku.
Jeśli chciałbyś go rozebrać to trzeba podważać umiejętnie z każdej strony aż wyjdzie. Są to jakby dwie części obudowy wsunięte w siebie na lekki wcisk.
Ok silnik to Silma "PRM 33-1.7" Made in Poland i to jest panowie/panie mistrzostwo świata pod względem wykonania.
A jakiego się tam spodziewałeś, zachodniego? :)
Po co otwierać, jeżeli już, to otworzyć klapę śmietnika :-P
Uzupełniam, najpierw należy odzyskać rolkę (ogrzewanie + ściąganie).
A jakiego się tam spodziewałeś, zachodniego? :)
Zachód w tych latach produkcji tego silnika "Silma" mógł się uczyć od Polaków.
Zakład Silników Elektrycznych Małej Mocy "EMA - SILMA" w Sosnowcu
A jakiego się tam spodziewałeś, zachodniego? :)
Zachód w tych latach produkcji tego silnika "Silma" mógł się uczyć od Polaków.
A to ciekawe, ja mam jedynie negatywne skojarzenia z tymi silniczkami i inne nawet enerdowskie były lepsze - trwalsze i emitujące mniej zakłóceń. Proponuję porównanie pomiędzy oryginalnym polskim z Silmy a chociażby importowanym montowanym w pierwszych MK235 czy MK2500.
A jakiego się tam spodziewałeś, zachodniego? :)
Zachód w tych latach produkcji tego silnika "Silma" mógł się uczyć od Polaków.
A to ciekawe, ja mam jedynie negatywne skojarzenia z tymi silniczkami i inne nawet enerdowskie były lepsze - trwalsze i emitujące mniej zakłóceń. Proponuję porównanie pomiędzy oryginalnym polskim z Silmy a chociażby importowanym montowanym w pierwszych MK235 czy MK2500.
A to ciekawe, ja mam jedynie negatywne skojarzenia z tymi silniczkami i inne nawet enerdowskie były lepsze - trwalsze i emitujące mniej zakłóceń. Proponuję porównanie pomiędzy oryginalnym polskim z Silmy a chociażby importowanym montowanym w pierwszych MK235 czy MK2500.
ja mam jedynie negatywne skojarzenia z tymi silniczkami i inne nawet enerdowskie były lepsze - trwalsze i emitujące mniej zakłóceń.
Moja propozycja śmietnika nie wzięła się znikąd, te silniki to wyjątkowy szajs.
Trzeci to sterowanie "STOP"